Davranış amilləri

Məqsədlər:

Cəlb və diqqətin saxlanılması

Məlumatın rahat çatdırılması

Resursun ziyarətini artırmaq

SEO optimallaşdırma

Davranış amilləri gələcək veb-resursun müvəffəqiyyətinin açarıdır

Davranış amilləri - axtarış alqoritmləri ilə qiymətləndirilən və saytın ümumi qiymətləndirməsini təsir edən sayt ziyarətçilərin fərqli hərəkətləridir. DF (davranış faktorları) müəyyən vəzifələri və müddətlər ilə üzləşən optimizator və marketoloqların diqqətini cəlb edir. Saytın reytinqini yaxşılaşdırmaq üçün istifadə olunan DF ilə əlaqəli bir çox müxtəlif manipulyasiya var, lakin bizim üçün bu metodların axtarış sistemləri tərəfindən təsdiqlənməsi vacibdir. Yəni, biz davranış amillərinin qiymətləndirilməsini təkmilləşdirmək üçün yalnız "qanuni" üsulları nəzərdən keçiririk.

Davranış amilləri

 

Bu gün axtarış alqoritmləri saytları insana vacib olan meyarlara görə qiymətləndirməyi öyrətməyə çalışır. Alqoritmləri buna "öyrədən" amillər fərqli üsullarla izlənilir və nəticədə SERP (Search Engine Results page) yaranır; bu, Yandex, Google, Rambler, və s. tərəfindən işlənmiş bir axtarış səhifəsidir ki, burada istifadəçinin tələbi ilə nəticələr əldə edilir.

Davranış amilləri

 

Google Analitics və Yandex.Metrika kimi iştirakçı sayğaclarının köməyi ilə axtarış sistemləri izlənilir: baxılan səhifələrin sayı, saytın hər bir səhifəsində materialların öyrənilməsinə sərf etdiyi vaxt, səhifələr arasında keçidlər. Brauzerdə müxtəlif parametrlərin köməyi ilə şirkətlər axtarışda istifadəçilərin hərəkətlərini izləyir. Bu məlumat axtarış nəticələrinin uyğun olması ilə yanaşı, ən müvafiq reklam təkliflərini göstərmək üçün də istifadə olunur.

Davranış amillərinin növləri:

  • Rəddetmə göstəricisi

Bəzi saytlar onları açır və dərhal bağlayır, artıq onlara qayıtmırlar. Rəddetmə dərəcəsi nə qədər yüksəkdirsə saytın reytinqi daha da aşağıdır. Yüksək rəddetmə dərəcəsi saytın qeyri-qanuni üsullarla üst-üstə düşdüyünə görə və faydalı, maraqlı məzmunun əvəzinə istifadəçilərə aşağı keyfiyyətli reklam və məzmun təklif etdiyinə görə ola bilər.

  • Saytda sərf olunan vaxt

Saytın hər bir səhifəsində sərf olunan vaxt. Bu faktor, məzmunun istifadəçiyə nə qədər maraqlı olduğunu göstərir.

  • Baxılma dərinliyi

Səhifələrin baxılma sayı faktoru istifadəçilərin bütün sayta olan maraq dərəcəsini göstərir.

  • Resursun ziyarət sayı

Sayta ziyarət, yəni ziyarət tezliyi. O, Google Analytics və ya Yandex.Metrics kimi müxtəlif xidmətlərin köməyi ilə təyin edilir. Sayta ziyarət nə qədər yüksəkdirsə, müvafiq olaraq, o, istifadəçilər üçün bir o qədər maraqlı, informativdir.

  • Kliklər

İstifadəçi sayca hansı kliklə bu sayta keçdi. Bu, Google-dan sonuncu bir klik olsaydı, o, məntiqi olaraq istifadəçinin tələbinə cavab verən və axtarış sistemlərində dərhal bu amilə cavab verən faktordur. Adətən, axtarış sistemlərində ilk və son kliklər daha çox nəzərə alınır, axtarış sistemləri məhz onları sorğuya daha uyğun hesab edirlər.

Ümumiyyətlə, davranış faktorları saytın məzmununa əsasən formalaşır.

Axtarış alqoritmləri üçün davranış amillərinin göstəricilərinin yaxşılaşdırılmasının əsas yolları aşağıdakılardır:

  • Səhifələrdə məzmunun təkmilləşdirilməsi.
  • Saytda rahat bir naviqasiyanın yaradılması.
  • Səhifələrin relinki.
  • Saytın mobil versiyasının optimallaşdırılması.
  • Daha cəlbedici parçaların yaradılması.
  • Veb saytın yüklənmə müddətinin azaldılması.

 

Veb-inkişafa, kompleksli olaraq, veb-resursun strukturunun formalaşmasından, UX dizaynı, məsuliyyətli layout, illüstrasiyalı unikal məzmun və istifadəçilərin davranışına təsir edən digər amillərlə birlikdə başlamaq vacibdir.

.

Məqsədlər:

Brendin tanınması

Konversiyanın yüksəldilməsi

Satışın artırılması

Əməkdaşlıq

Kanal seçin

MARKETINQ

WEB İNKİŞAFI

DİZAYN

BİZNES