İnfluenser marketinq

Onlayn marketinq

Məhsulun və ya xidmətin məşhur bloger (İnfluenser) və ya lider fikri vasitəsilə irəlilədilməsi - marketinq-təsirdir.

O, həm iri həm də kiçik brendlər üçün populyar alət oldu. Məsələ bundadır ki, bugün bir çox istehlakçılar standart reklam formatlarından çox, fikirlərini oxuduqları blogerlərə güvənirlər. Blogerlərlə proyektlər kontekstli və targetli reklamı iqnor edən, Adblock`dan (blok reklamı) istifadə edən və avtomatik olaraq bütün məktubları spama göndərən istehlakçılara daha yaxın olmağa şərait yaradır.

Bloq sferası ilə iş məqsədi – PRdır; bu və ya digər məhsul və ya xidmət haqqında hekayə; informasion fona təsir, reputasiyaların yaradılması; əks-əlaqənin idarə olunan yığılması; alış tələbinin stimullaşdırılması.

Bloggerlərlə irəliləmə

 

İnfluenserləri sərbəst şəkildə də axtarmaq mümkündür, amma bunun üçün bizim agentliyə cəlb olunmaq sizin üçün qat-qat daha effektiv olacaq, çünki biz bloq sferası ilə uzun müddət və effektiv işləyirik.

Biz sizə blogerlərin siyahısını təqdim edirik, auditoriya əhatəsini hesablayırıq, həmçinin kontentin çıxma müddətinə və özünə nəzarət edirik. 
Qeyd edək ki, blogerlərlə barter üsulu ilə də əməkdaşlıq etmək mümkündür, amma bugün bu üsul elə də populyar deyil, hətta top blogerlərlə artıq mümkün belə deyil. Barter blogerlərin şəxsi istəkləri nəzərə alınması şərti ilə kompaniyanın çox keyfiyyətli və dəyərli bir şey təklif etdiyi halda keçərlidir. Hər bir konkret halda blogerlərlə iş zamanı düzgün strategiya seçmək bizim işimizdir.

Bloggerlərlə irəliləmə

 

Məqsəd düzgün qoyulduqda və İnfluenser düzgün seçildikdə əməkdaşlığın nəticələri çox effektiv ola bilər. Mühüm şərtlərdən biri odur ki, İnfluenserin auditoriyası sizin məqsədli auditroya ilə üst-üstə düşməlidir.

Blogerlərlə uğurlu irəliləmənin müsbət tərəfləri danılmazdır. Bloger sosial şəbəkələrdə öz rəyini yazır, jurnalistlər isə blogerin auditoriyasının marağını görərək onu götürərək KİV-də irəlilədirlər. Bütün bunlar sizin brendin (məhsul, xidmətlər) tanınmasının artmasına səbəb olur, biznesə bazarın münasibətinin dəyişməsi (istehlakçılar tərəfindən marağın artması), partnyorluq haqqında təkliflərin artması və ümumi informasion fonun daha pozitivi ilə əvəzlənməsi).

İnfluenserlə əməkdaşlığı birdəfəlik fəaliyyət kimi deyil, bir kompleks kampaniya kimi qəbul etmək lazımdır. Əgər ilk inteqrasiya təcrübəsi effektiv olubsa blogerlə müntəzəm işləməyin və onu öz təsir agentinizə çevirməyin tam zamanıdır. Lakin paylaşımların tezliyi də çox olmamalıdır, çünki bu əks-təsir verərək neqativə səbəb ola bilər. Blogerlərlə iş zamanı daha yaxşısı xüsusi agentliyə müraciət etməkdir. Biz sizə tək bloger seçimi ilə deyil, həmçinin kommunikasiya məsələlərinin həllində də kömək edərik; eyni zamanda bu əməkdaşlığın nəticələrini də qiymətləndirərik.

Məqsədlər:

Brendin tanınması

Konversiyanın yüksəldilməsi

Satışın artırılması

Əməkdaşlıq

Kanal seçin

Dizayn

Veb inkişafı

Onlayn kanallar

Oflayn kanallar

Biznes