Onlayn marketinq
Rəqəmsal Marketinq
Onlayn (İnternet, veb-marketinq) - marketinq kompleksinin bütün elementlərinə təsir edən İnternet-marketinq və kommersiya fəaliyyətidir. Yəni, bu, ənənəvi marketinqin əsas elementlərini tətbiq etmək prinsipidir, lakin "rəqəmsal" üsullardan istifadə olunaraq.
İnternet-marketinq, marketinq idarəçiliyinin yaradıcı, təşkilati və texniki aspektlərini əhatə edir: informasiya daşıyıcılarının inkişafı və yaradılması (internet resursları), reklamların yaradılması və yerləşdirilməsi, həm informasiya daşıyıcılarının, həm də informasiyanın özünün, məhsul və xidmətlərinin irəlilədilməsi.
İnternet-marketinqin əsas məqsədi veb saytı ziyarətçilərini alıcılara çevirmək və mənfəəti artırmaqdır. Buna görə, veb marketinqin əsas vəzifəsi auditoriyanın ehtiyaclarını başa düşmək və şirkətin İnternet imkanlarını nəzərə alaraq təmin edə biləcəyini seçməkdir.
Onlayn marketinqin üstünlükləri: interaktivlik (auditoriyaya təsir etmək bacarığı, müştərilərlə əlaqə saxlamaq); hədəf (məqsədli auditoriyanı vurğulama qabiliyyəti); veb-analitika.
İnternet marketinq üsulları aşağıdakılardır:
Təşviq kanalları:
Marketing alətləri
Uğürlu işlərimiz
Müştərilər
Brendin tanınması
Konversiyanın yüksəldilməsi
Satışın artırılması