Onlayn Marketinq – Brendin internetdə irəlilədilməsi

Onlayn (İnternet, veb-marketinq) - marketinq kompleksinin bütün elementlərinə təsir edən İnternet-marketinq və kommersiya fəaliyyətidir. Yəni, bu, ənənəvi marketinqin əsas elementlərini tətbiq etmək prinsipidir, lakin "rəqəmsal" üsullardan istifadə olunaraq.

İnternet-marketinq, marketinq idarəçiliyinin yaradıcı, təşkilati və texniki aspektlərini əhatə edir: informasiya daşıyıcılarının inkişafı və yaradılması (internet resursları), reklamların yaradılması və yerləşdirilməsi, həm informasiya daşıyıcılarının, həm də informasiyanın özünün, məhsul və xidmətlərinin irəlilədilməsi.

İnternet-marketinqin əsas məqsədi veb saytı ziyarətçilərini alıcılara çevirmək və mənfəəti artırmaqdır. Buna görə, veb marketinqin əsas vəzifəsi auditoriyanın ehtiyaclarını başa düşmək və şirkətin İnternet imkanlarını nəzərə alaraq təmin edə biləcəyini seçməkdir.

Onlayn marketinqin üstünlükləri: interaktivlik (auditoriyaya təsir etmək bacarığı, müştərilərlə əlaqə saxlamaq); hədəf (məqsədli auditoriyanı vurğulama qabiliyyəti); veb-analitika.

İnternet marketinq üsulları aşağıdakılardır:

Axtarış sistemlərinin mövcudluğunu hamı bilir (Google,Yandex və s.). Bəzi saytlar ilk yerləri tutur, bəzilərini isə bir neçə səhifəni çevirdikdən sonra tapmaq mümkündür. Məhz axtarışın optimallaşdırılması si...

Ətraflı

SMM - öz növbəsində sosial şəbəkələr, bloqlar, forumlar və cəmiyyət vasitəsilə auditoriya cəlb etmək üçün tədbirlər kompleksini nəzərdə tutan sosial media marketinq abbreviaturasıdır. Daha sadə dillə desək b...

Ətraflı

Piar köməkliyi ilə KİV-də daha çox tanınmaq və rəqiblərin fonunda seçilmək mümkündür. Strategiyadan asılı olaraq, kompaniya kimi rəylərin lideri olacaq mütəxəssisi də irəlilətmək olar. Nəticədə sizin kompaniyaya...

Ətraflı

Bill Qeytsin sözləri ilə desək: «Kontent kraldır». O, haqlıdır, amma biz əlavə edə bilərik: kontent sizi və sizin kompaniyanızı kral etməyə qadirdir. Doğrusu, siz onun unikallığı üçün çalışsanız.

...
Ətraflı

O, həm iri həm də kiçik brendlər üçün populyar alət oldu. Məsələ bundadır ki, bugün bir çox istehlakçılar standart reklam formatlarından çox, fikirlərini oxuduqları blogerlərə güvənirlər. Blogerlərlə proyektlər k...

Ətraflı

E-mail-göndərişlər - məktubların elektron poçt vasitəsi ilə kütləvi göndərilməsidir. Bu aksiyalar, kütləvi satışlar, yeniliklər, həmçinin öyrədici materiallar: xəbər, məqalə, vebinarlar haqqında məktublar ola bil...

Ətraflı

Kontekst reklam - məzmunu istifadəçinin marağından asılı olan reklamdır; bu, onun digər reklam növlərindən əsas üstünlüklərindən biridir. Axtarış reklamı axtarışı sistemlərinin axtarışı nəticəsində göstərili...

Ətraflı

İnternet marketinqinin üstünlüyü onun ölçülə bilməsindədir və Google Analytics, Yandex.Metrika, Pixel Facebook kimi vasitələrin köməyi ilə müştərilərimiz aşağıdakılar haqqında aylıq hesabatlar alır:

<...
Ətraflı

FAQ

Media planı

Media Planı - gələcək hadisələrin təqvimi, buraxılışından əvvəl hazırlanmış nəşrlər. Mediya planlaması bir çox ünsiyyət mediasında, o cümlədən ən geniş yayılmış (radio reklam, televiziya, SMM, media sahəsinin irəlilədilməsi) və s....

Bütün suallar

Müştərilər

Məqsədlər:

Brendin tanınması

Konversiyanın yüksəldilməsi

Satışın artırılması

Əməkdaşlıq

Kanal seçin

МАРКЕТИНГ

РАЗРАБОТКА

ДИЗАЙН

BİZNES