Marketinq keysi: MALEONE Multibrend butikinin irəlilədilməsi

Veb sayt: www.maleone.com

Müddəti: 180 gün

Müştəri: Maleone MMC

Maleone-nin simvolu "əfsanə çiçəyi" kimi tanınan və qeyri-adi gözəlliyi simvolizə edən maqnoliya çiçəyi oldu.

Daha ətraflı oxuyun

 

Marketinq keys

Heç kəsə sirr deyil ki, hər hansı bir yeni markanın bazarda yer tutması üçün aktiv təbliğata ehtiyacı var. Bizə belə bir sorğu ilə Maleone şirkəti müraciət etdi; onların əsas tələbləri bunlar idi:

 

  • Brendin tanıdılması;
  • Marketinq xidmətlərinin əlavə olunması;
  • Satışın artırılması

 

Müqavilə bağlandıqdan sonra komandamız marketinq araşdırmalarına başladı.

Şirkətin uğurunun 50%-i keyfiyyətli marketinqdən asılıdır, lakin ən uğurlu sxemlərlə belə, biznes prosesində problemlər olarsa, problem reklamla həll oluna bilməz; bunun üçün bizə tamamilə biznes müştəriyə köklənmək lazım idi.

Satışda əsas rollardan birini satış nümayəndəsi oynayır. Onun peşəkarlığına əmin olmaq üçün sirli alıcı cəlb etdik.

sirli alıcı

 

Sirli alıcılar- satış və müştəri xidmətləri sahəsində müstəqil mütəxəssislərdir. Şərhlərdən belə nəticəyə gəldik ki, satış nümayəndələri ilə problem yoxdur, lakin kontekt ilə problem var və araşdırmanı davam etdirdik.

 

İlkin işlər

  • İnternetdə brendin tanınmasının ətraflı təhlili aparıldı;
  • Məhsullar, qiymətlər ilə tanışlıq;
  • Rəqiblərin təhlili;
  • Sosial şəbəkələrin təhlili;
  • İlkin materiallarının təhlili (foto, video)

 

Səhvlərin aşkarlanması

  • İnternet-kataloqlarda brend haqqında məlumatın olmaması;
  • Sosial şəbəkələrdə qeyri-uyğun formatda yayımlanan yazılar;
  • İnternet mağazanın olmaması;
  • Məhsullar haqqında məlumatın passiv yayılması;
  • Kiçik hədəf auditoriyası

 

Marketinq planı

Məlumatların təhlilindən sonra brendin kompleks inkişafının marketinq planı təqdim edildi.

 

Maleone Mindmap

 

Təsdiq edilmiş irəlilədilmə kanalları

  • Xarici reklam
  • Radioda reklam
  • İnternet mediasında reklam
  • Kinoteatrlarda reklam
  • Sosial şəbəkələrdə reklam
  • Youtube-da reklam

 

İrəlilədilmənin başlanması 10/14/19 tarixinə təyin edildi

Şəffaflığın təmin olunması üçün bütün işlər ASANA idarəetmə sistemində - https://app.asana.com/-da aparılır - https://app.asana.com/

 

Media Plan

 

Marketinq prosedurları

1. Butikin əsas İnternet kataloqlarda qeydiyyata alınması ilə başladıq:

  • Google my Business
  • Yandex xəritə
  • Yellow Pages
  • Navigator
  • Biznesinfo
  • Yellow.place

 

Axtarış sistemlərində şirkət axtararkən İnternet-kataloqlar brend haqqında ətraflı məlumat verir və buna görə də irəlilədilmə başlamazdan öncə hazırlanmalıdırlar.

 

2. Müştərilərə vəsaitin geri ödənməsi üçün cashback xidmətləri , taksit kartlarını və ödənişi asanlaşdırmaq üçün məbləğin bir neçə aya faizsiz bölüşdürülməsini işə saldıq.

  • Umico
  • Bumeranqkart
  • 1kart

 

3. İnternet- mağazanın işlənməsinə başladıq.

İnternet-mağaza olmadan təqdim olunan brendlər, məhsullar, qiymətlər haqqında məlumat yaymaq çətindir və ən əsası, bu məlumat axtarışda olmayacaqdır. İnternet- mağaza yalnız onlayn ödəmənin rahatlığını təmin etmir; bu, ilk növbədə hər kəs üçün əlçatan və axtarış sistemləri ilə indekslənən bütün məhsulların strukturlaşdırılmış kataloqudur.

Bildiyiniz kimi, internet- mağaza bir çox biznes prosesi olan daha bir internet mağazadır, buna görə də iş bir neçə şöbəyə bölündü və işə İT mütəxəssisləri, proqramçılar, dizaynerlər, kontent menecerləri və fotoqraflar cəlb olundu.

4. Kontent - marketinq üzrə mütəxəssislər sosial şəbəkələr üçün Grand Promotion dövründə 30 gün müddətinə aktivlik və KİV üçün 4 press-reliz hazırlamağa başladı.

5. Bizim strategiyamızda Led monitorlar, kinoteatrlarda, youtube-da reklamlar kimi kanallar cəlb olundu və bunun üçün bir məşhur ilə bir dəqiqəlik promoklip hazırlamaq lazım idi.

Sifarişçi tərəfindən işləri ən yüksək səviyyədə yerinə yetirən bir komanda cəlb edildi. Videoda çəkilmək üçün işə türkiyəli model Özge Ulusoy seçildi.

 

 

6. Radioda reklam səsləndirmək üçün Azərbaycanın əməkdar artisti Nərgiz Cəlilova dəvət edildi.

Səsləndirmə üçün mətn və tərcümə hazırlandı:

Radio üçün mətn:

Maqnoliya çiçəyini , Karl Lagerfeldi və moda sənayesinin ən yeni tendensiyalarını və brendlərini birləşdirən nədir?

Bu, BƏƏ, Tayvan, Rusiya, İtaliya, Serbiya, Almaniya, İngiltərə, ABŞ, Livan, Azərbaycan dizaynerlərinin, həmçinin, bənzərsiz Karl Lagerfeldin unikal kolleksiyalarının təqdim olunduğu multibrend Maleone butikidir.

Maleone - bütün dünya modası bir butikdə!

 

İş əsnasında çox vacib məqam baş verdi ki, bunu da qeyd etmək lazımdır. Əksər hallarda hər hansı bir təşkilatın qeydə alınmış bir domeni olur və bu, www.maleone.az idi.

Bütün işlər bu domenə bağlı idi, gələcək internet -mağazanı bu ünvanda açmağı planlaşdırdıq, lakin beynəlxalq www.maleone.com domeninin İngilis auksionunda satışa qoyulduğunu gördük. Tərəddüd etmədən, onu satın aldıq və beləliklə, MALEONE brendini beynəlxalq səviyyədə konsolidasiya edə bildik.

Maleone

 

Dedlayn yaxınlaşırdı və bütün materiallar, kontent, tərcümələr, media planı, internet -mağaza vaxtında hazır oldu.

 

GRAND PROMOTION

14/10/19 - 27/11/19 dövrü

 

Şəhərin mərkəzindəki LED monitorlarda reklam klipi təqdim olundu

  • 4 monitor
  • Müddəti: 10 saniyə.
  • Göstərişlər: gündə 450-dən çox
  • Müddət: 30 gün

 

Ünvanlar

  • A. Cəlilov küç. (Cavanşir körpüsü)
  • Ü.Hacıbəyov küç. (Hökümət Evi)
  • Bakıxanov və R. Behbudov küçələrinin kəsişməsi
  • Xətai prospekti

 

Radio reklamlarına start verildi:

  • 106 fm
  • 72 spot - Praym taym
  • Müddət: 30 gün

 

KİV`də storitellinqlərə start verildi:

  • 4 mənbə (day.az, 1news, oxu.az, qafqazinfo);
  • 4 press-reliz
  • 16 publikasiya
  • Müddət: 47 gün

 

ParkCinema kinoteatrlarında reklam klipi təqdim olundu

  • FlameTowers`in bütün kinozallarında + IMAX;
  • Davamı - 60 saniyə.
  • Müddət: 30 gün

 

Social şəbəkələrdə reklamlara start verildi

  • Reklam kampaniyalarında irəlilədilmə(Instagram, facebook)
  • Müddət: 47 gün

 

Youtube`da reklam kliplərinə start verildi

  • Reklam çarxının təqdimatı
  • Müddət: 30 gün

 

İnternet - mağaza təqdim olundu:

  • Bütün reklam kampaniyaları onlayn mağazanın, məhsulların özlərini və sosial şəbəkələri tanıtmaq məqsədi daşıyır.

 

SEO axtarış optimizasiyası aparıldı

  • Для лучшего ранжирования в поисковых системах была произведена внутренняя и внешняя оптимизация интернет-магазина.

 

Nəticələr

  • Qısa müddət ərzində nailiyyətlərimiz Brend və məhsullar haqqında geniş məlumat yaya bildik;
  • Məqsədli auditoriyanı genişləndirdik;
  • Lazımi xidmətləri cəlb etdik;
  • İnternet -mağaza yaratdıq;
  • Təqdim olunan brendlərə tələbatı artırdıq;
  • Yeni müştərilər tapdıq;
  • Satışı artırdıq

Müştərilər

Məqsədlər:

Brendin tanınması

Konversiyanın yüksəldilməsi

Satışın artırılması

Əməkdaşlıq

Kanal seçin

МАРКЕТИНГ

РАЗРАБОТКА

ДИЗАЙН

BİZNES