SEO - Axtarış sisteminin optimallaşdırılması

Axtarış sistemlərinin mövcudluğunu hamı bilir (Google,Yandex və s.). Bəzi saytlar ilk yerləri tutur, bəzilərini isə bir neçə səhifəni çevirdikdən sonra tapmaq mümkündür. Məhz axtarışın optimallaşdırılması sizin saytın TOPda çıxmasına xidmət edir. SEP konsepsiyası XX əsrin 90-cı illərində yarandı və Search Engine Optimization abbreviaturasıdır. Yəni, SEO - əvvəlcədən seçilmiş tələblərə əsasən saytın axtarış sistemlərində çıxma nəticəsinin yüksəldilmə pozisiyasının ölçü kompleksidir.

 

SEO-optimallaşdırma nə üçün lazımdır?

SEO-optimallaşdırma

 

Günümüzdə internet güclü marketinq alətinə və satış yerinə çevrilib. Buna görə də internet vasitəsi ilə irəliləmə şəbəkədə məhsul və ya xidmət axtaran auditoriyası olan bütün kompaniyalar üçün effektivdir. TOP-a çıxa bilənlər daha tez auditoriya qazanırlar, bunun üçün lazım olan da elə SEO-optimallaşdırmadır. Bununla yanaşı sayt TOP-da nə qədər yüksək olarsa, onun trafiki də o qədər çox olar.

SEO saytın TOP-da müvafiq sferalar nöqteyi nəzərindən müəyyən açar sözlər və ifadələr vasitəsi ilə irəliləməsinə yönəlmiş bir sıra əməliyyatlar nəzərdə tutur. Buna birlikdə götürüldükdə alqoritm axtarışı ilə analiz olunmuş faktorların nəzarəti və yaxşılaşdırılması ilə nail olunur, səhifədə axtarışın nəticəsini əks etdirən daha əlverişli pozisiyaya aparır.

 

SEO iki növ ola bilər:

Müvafiq sayta birbaşa tətbiq edildikdə daxili optimallaşdırma əsasən yalnız SEO komanda tərəfindən dəyişdirilə bilər. Bu saytdakı məlumatlarda səhvlərin düzəldilməsi, birbaşa saytın işini yaxşılaşdırmaq, bacarıqlı birləşdirmə, semantik bir əsas yaratmaq, mövcudluğun və davranış amillərinin artırılmasıdır. Yəni ziyarətçilərin əldə etdiyi təəssüratların yaxşılaşdırılması.

Xarici optimallaşdırma yalnız SEO qrupundan deyil, həmçinin internet kollektivin iradəsindən də asılıdır. Axtarış sistemləri həmişə obyektiv reallığa əsaslanan təhlil edilmiş əsas sözlərlə əlaqəli olaraq saytın əhəmiyyətinə və qarşı ölçülə bilən siqnalları tapmağa çalışırlar. Siqnallar keyfiyyət, performans və populyarlıqla əlaqələndirilir, məsələn:

  • təhlil edilən səhifəyə aid olan əlaqələrin miqdarı və keyfiyyəti;
  • sosial şəbəkələrlə qarşılıqlı əlaqələrin sayı;
  • qeyd olunan kontekst;
  • mənbələrin etibarlılığı;
  • müvafiq açar sözlər və s. əsaslana qlobal və yerli sorğuların həcmi.

 

Mənəvi üsulların dərəcəsinə görə irəliləmədə SEO bir neçə növə bölünür:

Axtarış mexanizmini optimallaşdırmanın ağ üsulları (white hat SEO) – irəliləmə axtarış sistemlərinin təklif olunan siyasətinə tam uyğundur. İstifadə olunan metodlar, axtarış nəticələrini göstərən səhifələrdə mövqelərin birbaşa artmasına deyil, ziyarətçilərdə müsbət təəssürat yaratmağa yönəlmişdir.

Axtarış mexanizmini optimallaşdırmanın qara üsulları (black hat SEO) – irəliləmənin məqsədi saytın keyfiyyəti (münasibliyi və əhəmiyyəti) baxımından axtarış sistemlərinin qavranılmasını manipulyasiya etməkdir.

Axtarış mexanizmini optimallaşdırmanın boz üsulları (grey hat SEO) – mənəvi normalara riayət edən hər iki metodun birləşməsi. Ancaq bu üsullar da şübhə doğurur.

 

SEO-ya kimlərin ehtiyacı var?

SEO-optimallaşdırma

 

Hamının. Azərbaycanda saytın irəlilədilməsi - məqsədli auditoriyanın genişləndirilməsində və onlayn satışda maraqlı olan bütün sahibkarlar üçün əsas məsələdir.

Lakin ağlabatan bir sual yaranır: iki fərqli sayt eyni zamanda axtarış sistemində ilk sıranı bölüşə bilməz. Bəs nə etməli? Cavab çox sadədir: SEO-ya sərmayə qoymalı, indi səy göstərməli və nəticələri gözləməli.

Bununla yanaşı, optimallaşmanın daimi bir proses olduğunu qeyd etmək vacibdir. Sizin məqsədiniz trafikin, mənfəətin və ya müştəri bazasının artırılması və s. ola bilər, amma rəqiblərin də yatmadığını anlamaq lazımdır. Optimallaşdırmanın son məqsədi dəyişməz olaraq qalır: bu sayt ziyarətçilərin təəssüratlarının yaxşılaşdırılmasıdır.

Veb saytınızın ətraflı təhlilini aparacaq, Yandex və Google axtarış sistemlərində görünürlüyü artırmaq üçün ətraflı tövsiyələr hazırlayacağıq. Veb saytın təşviqi qiymətləndirilməsi, axtarış sistemlərində onu...

Ətraflı

Saytın semantik əsası (nüvəsi) - şirkət tərəfindən təqdim edilən fəaliyyət növlərini, məhsulları və ya xidmətləri əks etdirən və nəticədə saytın mövzusu və quruluşunu əks etdirən axtarış sorğularının siyahıs...

Ətraflı

SEO mətnləri onlayn mağazalar, portallar və digər sayt səhifələrində tez-tez görünən məzmunca optimallaşdırılmış mətnlərdir. Ümumiyyətlə, bunlar, axtarış sistemlərində ən yaxşı sıralanan semantikləşmiş...

Ətraflı

Responsiv səhifələmə - bütün cihazları və ekran icazələrini dəstəkləyən, ölçülə bilən strukturdur (html5, css3). Masaüstü versiya 320x240-dən 4K-a qədər bütün icazələri dəstəkləyir. Mobil versiya b...

Ətraflı

Davranış amilləri - axtarış alqoritmləri ilə qiymətləndirilən və saytın ümumi qiymətləndirməsini təsir edən sayt ziyarətçilərin fərqli hərəkətləridir. DF (davranış faktorları) müəyyən vəzifələri və müddətlər ilə...

Ətraflı

FAQ

SEO nədir?

Axtarış sistemlərində hədəf sorğularına əsasən saytın görünürlüyünü artırmaq üçün tədbirlər kompleksi.

Müvafiq linklər

Relevantlıq əsasən uyğunluq dərəcəsidir, səhifənin relevantlığı səhifənin axtarış sorğusuna uyğunluq dərəcəsidir. Yəni "kirayə maşını sifariş etmək" sorğusu verilir və axtarış sistemi, kirayəlik avtomobil sifarişini necə və haradan ...

Saytın xarici optimallaşdırılması

Saytın xarici optimallaşdırılması indi də şəbəkədə hər hansı bir resursun irəlilədilməsinin uğuruna təsir edən mühüm amildir. Əslində xarici optimallaşdırma, link kütləsini artırır və ya saytınıza digər resurslardan linklər əldə edi...

Saytın daxili optimallaşdırılması

Daxili optimallaşdırma, ilk növbədə axtarış sistemlərinin tələblərini yerinə yetirir,  və məhz sayt üzrə yaxşı naviqasiya, istifadəlilik, relevant başlıqlar, doldurulmuş meta məlumatlar, məsuliyyətli yerləşdirmələr, düzg&u...

Semantik əsas

Saytın semantik əsası, saytın təklif etdiyi fəaliyyət növlərini, mallarını və ya xidmətlərini dəqiq şəkildə xarakterizə edən və xüsusilə onun irəlilədilməsi üçün seçilən axtarış sözləri, onların ifadələri və...

PageRank (PR)

PageRank (PR), həm də xarici və daxili səhifələrdə olan linklərin miqdarına və keyfiyyətinə görə hesablanmış Google axtarış sistemi üçün veb səhifənin əhəmiyyətinin (etibarlılığının) nümunəvi ölçüsü...

Perelinkovka

Perelinkovka (ingilis dilindən - link) - eyni saytın müxtəlif saytlarının və səhifələrinin hiperlinklə əlaqələndirilməsi prosesi. Müvafiq olaraq, perelinkovka xarici və daxili olaraq bölünür.

Schema.org nədir?

Schema.org, Google, Bing və Yahoo! tərəfindən 2011-ci ilin yayında açıqlanan, şəbəkədə məlumatların semantik düzənlənmə standartıdır. Semantik düzənlənmənin məqsədi İnterneti axtarış sistemləri və xüsusi proqramlar ü...

Asessor kimdir?

PS-də məsələnin uyğunluğunu tənzimləyən, əl analizləri ilə məşğul olan və sıralama alqoritmlərini yaxşılaşdıran şəxs.

Snippet

Snippet - axtarış nəticələrində məlumat blokudur. Buna meta məlumatları, başlıq, təsviri, reytinqi, sürətli əlaqələri və s. daxildir. Snippet nə qədər yaxşı işlənərsə, nəticələrin bir o qədər   effektiv olar.

Bütün suallar
Məqsədlər:

Brendin tanınması

Konversiyanın yüksəldilməsi

Satışın artırılması

Əməkdaşlıq

Kanal seçin

МАРКЕТИНГ

РАЗРАБОТКА

ДИЗАЙН

BİZNES