SEO optimallaşdırma
SEO Xidməti
Axtarış sistemlərinin mövcudluğunu hamı bilir (Google,Yandex və s.). Bəzi saytlar ilk yerləri tutur, bəzilərini isə bir neçə səhifəni çevirdikdən sonra tapmaq mümkündür. Məhz SEO xidmətləri sizin saytın TOPda çıxmasına xidmət edir. SEO konsepsiyası XX əsrin 90-cı illərində yarandı və Search Engine Optimization abbreviaturasıdır. Yəni, SEO - əvvəlcədən seçilmiş tələblərə əsasən saytın axtarış sistemlərində çıxma nəticəsinin yüksəldilmə pozisiyasının ölçü kompleksidir.
SEO xidməti nə üçün lazımdır?

Günümüzdə internet güclü marketinq alətinə və satış yerinə çevrilib. Buna görə də internet vasitəsi ilə irəliləmə şəbəkədə məhsul və ya xidmət axtaran auditoriyası olan bütün kompaniyalar üçün effektivdir. TOP-a çıxa bilənlər daha tez auditoriya qazanırlar, bunun üçün lazım olan da elə SEO-optimallaşdırmadır. Bununla yanaşı sayt TOP-da nə qədər yüksək olarsa, onun trafiki də o qədər çox olar.
SEO saytın TOP-da müvafiq sferalar nöqteyi nəzərindən müəyyən açar sözlər və ifadələr vasitəsi ilə irəliləməsinə yönəlmiş bir sıra əməliyyatlar nəzərdə tutur. Buna birlikdə götürüldükdə alqoritm axtarışı ilə analiz olunmuş faktorların nəzarəti və yaxşılaşdırılması ilə nail olunur, səhifədə axtarışın nəticəsini əks etdirən daha əlverişli pozisiyaya aparır.
SEO iki növ ola bilər:
Müvafiq sayta birbaşa tətbiq edildikdə daxili optimallaşdırma əsasən yalnız SEO komanda tərəfindən dəyişdirilə bilər. Bu saytdakı məlumatlarda səhvlərin düzəldilməsi, birbaşa saytın işini yaxşılaşdırmaq, bacarıqlı birləşdirmə, semantik bir əsas yaratmaq, mövcudluğun və davranış amillərinin artırılmasıdır. Yəni ziyarətçilərin əldə etdiyi təəssüratların yaxşılaşdırılması.
Xarici optimallaşdırma yalnız SEO qrupundan deyil, həmçinin internet kollektivin iradəsindən də asılıdır. Axtarış sistemləri həmişə obyektiv reallığa əsaslanan təhlil edilmiş əsas sözlərlə əlaqəli olaraq saytın əhəmiyyətinə və qarşı ölçülə bilən siqnalları tapmağa çalışırlar. Siqnallar keyfiyyət, performans və populyarlıqla əlaqələndirilir, məsələn:
- təhlil edilən səhifəyə aid olan əlaqələrin miqdarı və keyfiyyəti;
- sosial şəbəkələrlə qarşılıqlı əlaqələrin sayı;
- qeyd olunan kontekst;
- mənbələrin etibarlılığı;
- müvafiq açar sözlər və s. əsaslana qlobal və yerli sorğuların həcmi.
Mənəvi üsulların dərəcəsinə görə irəliləmədə SEO bir neçə növə bölünür:
Axtarış mexanizmini optimallaşdırmanın ağ üsulları (white hat SEO) – irəliləmə axtarış sistemlərinin təklif olunan siyasətinə tam uyğundur. İstifadə olunan metodlar, axtarış nəticələrini göstərən səhifələrdə mövqelərin birbaşa artmasına deyil, ziyarətçilərdə müsbət təəssürat yaratmağa yönəlmişdir.
Axtarış mexanizmini optimallaşdırmanın qara üsulları (black hat SEO) – irəliləmənin məqsədi saytın keyfiyyəti (münasibliyi və əhəmiyyəti) baxımından axtarış sistemlərinin qavranılmasını manipulyasiya etməkdir.
Axtarış mexanizmini optimallaşdırmanın boz üsulları (grey hat SEO) – mənəvi normalara riayət edən hər iki metodun birləşməsi. Ancaq bu üsullar da şübhə doğurur.
SEO-ya kimlərin ehtiyacı var?

Hamının. Azərbaycanda SEO xidmətləri - məqsədli auditoriyanın genişləndirilməsində və onlayn satışda maraqlı olan bütün sahibkarlar üçün əsas məsələdir.
Lakin ağlabatan bir sual yaranır: iki fərqli sayt eyni zamanda axtarış sistemində ilk sıranı bölüşə bilməz. Bəs nə etməli? Cavab çox sadədir: SEO-ya sərmayə qoymalı, indi səy göstərməli və nəticələri gözləməli.
Bununla yanaşı, optimallaşmanın daimi bir proses olduğunu qeyd etmək vacibdir. Sizin məqsədiniz trafikin, mənfəətin və ya müştəri bazasının artırılması və s. ola bilər, amma rəqiblərin də yatmadığını anlamaq lazımdır. Optimallaşdırmanın son məqsədi dəyişməz olaraq qalır: bu sayt ziyarətçilərin təəssüratlarının yaxşılaşdırılmasıdır.
FAQ
Marketing alətləri
Müştərilər









Brendin tanınması
Konversiyanın yüksəldilməsi
Satışın artırılması