Oflayn marketinq
Ənənəvi marketinq
Oflayn marketinq, İnternetdən istifadə etməyən bütün irəliləmə metodlarının birləşməsidir ki, bu da yaxın vaxtadək reklamın olduğu mətbuata uyğun olaraq təsnif edilən ənənəvi marketinqdir: mətbuat, radio, televiziya, açıq mediya.
Oflayn marketinqin effektivliyi GRP, OTS və CPT kimi göstəricilərlə ölçülür.
GRP reklam və informativ təsirlərin miqyasını əks etdirən göstəricidir. Bu, mesajı həqiqətən görmüş izləyicinin bütün auditoriyaya nisbətidir. Bu halda, hesablama yalnız fərdi reklam çıxışları toplayan bütün reytinqləri bilməklə həyata keçirilə bilər.
OTS- bir reklam kampaniyası nəticəsində əldə edilən kontaktların ümumi sayını qiymətləndirir.
CPT- 1000 əlaqəni və ya 1000 məqsədli auditoriyanı əhatə edən qiyməti təmsil edən dəyər göstəricisidir.
Amma,offlayn reklamın effektivliyini qiymətləndirmək üçün ən etibarlı və sadə vasitələr son mənfəət göstəricisi və müştərilərin sayının artmasıdır.
Ənənəvi marketinq üsulları:
- Soyuq zənglər
- Qəzet və jurnallarda reklam
- Xarici reklam
- Media daşıyıcıları - malların / xidmətlərin reklam və təqdimatının standart dizaynı;
- İmic konstruksiyaları - fərdi dizayn və inkişaf ilə fərqlənən unikal reklam qurğularıdır (neon lampalar, həcmli hərflər);
- Göstəricilər- ştenderlər, reklam plakatları və lövhələr.
- Broşurların paylanması
- Radio reklamı
- TV reklamı
- SMS paylanması
- Ticarət mərkəzində təqdimat stendi
- Mənzil, bina girişlərində reklam
- Restoranlarda reklam
- İctimai nəqliyyatda reklam
- Tematik forumlarda çıxış
Reklam kampaniyaları, müştərilərin cəlb edilməsi və reklam materiallarını inkişaf etdirmə yollarını düşünməmək üçün agentliyimizlə əlaqə saxlayın. Biz sizin üçün düzgün olan oflayn marketinq formasını seçəcəyik, bir strategiya və məzmun hazırlayacağıq və planlaşdırılan büdcə üçün ən yaxşı həll yolunu tapacağıq. Agentliyimiz peşəkar yardımına ehtiyacı olan hər kəslə əməkdaşlıq etməyə hazırdır.
Marketing alətləri
Brendin tanınması
Konversiyanın yüksəldilməsi
Satışın artırılması