Ənənəvi marketinq

Oflayn marketinq, İnternetdən istifadə etməyən bütün irəliləmə metodlarının birləşməsidir ki, bu da yaxın vaxtadək reklamın olduğu mətbuata uyğun olaraq təsnif edilən ənənəvi marketinqdir: mətbuat, radio, televiziya, açıq mediya.

Oflayn marketinqin effektivliyi GRP, OTS və CPT kimi göstəricilərlə ölçülür.

GRP reklam və informativ təsirlərin miqyasını əks etdirən göstəricidir. Bu, mesajı həqiqətən görmüş izləyicinin bütün auditoriyaya nisbətidir. Bu halda, hesablama yalnız fərdi reklam çıxışları toplayan bütün reytinqləri bilməklə həyata keçirilə bilər.

OTS- bir reklam kampaniyası nəticəsində əldə edilən kontaktların ümumi sayını qiymətləndirir.

CPT- 1000 əlaqəni və ya 1000 məqsədli  auditoriyanı əhatə edən qiyməti təmsil edən dəyər göstəricisidir.

Amma,offlayn reklamın effektivliyini qiymətləndirmək üçün ən etibarlı və sadə vasitələr son mənfəət göstəricisi və müştərilərin sayının artmasıdır.

 

Ənənəvi marketinq üsulları:

  • Soyuq zənglər
  • Qəzet və jurnallarda reklam
  • Xarici reklam
  • Media daşıyıcıları - malların / xidmətlərin reklam və təqdimatının standart dizaynı;
  • İmic  konstruksiyaları - fərdi dizayn və inkişaf ilə fərqlənən unikal reklam qurğularıdır (neon lampalar, həcmli hərflər);
  • Göstəricilər- ştenderlər, reklam plakatları və lövhələr.
  • Broşurların paylanması
  • Radio reklamı
  • TV reklamı
  • SMS paylanması
  • Ticarət mərkəzində təqdimat stendi
  • Mənzil, bina girişlərində reklam
  • Restoranlarda reklam
  • İctimai nəqliyyatda reklam
  • Tematik forumlarda çıxış

 

Reklam kampaniyaları, müştərilərin cəlb edilməsi və reklam materiallarını inkişaf etdirmə yollarını düşünməmək üçün agentliyimizlə əlaqə saxlayın. Biz sizin üçün düzgün olan oflayn marketinq formasını seçəcəyik, bir strategiya və məzmun hazırlayacağıq və planlaşdırılan büdcə üçün ən yaxşı həll yolunu tapacağıq. Agentliyimiz peşəkar yardımına ehtiyacı olan hər kəslə əməkdaşlıq etməyə hazırdır.

Brendləşdirmənin məqsədi – brendin aydın imicinin və kommunikasiya istiqamətini dəqiq şəkildə formalaşdırmaqdır. Brendləşdirmə - bazarın tədqiqatı, məhsulun yerləşdirilməsi, markanın adı, şüarı, ticarət niş...

Ətraflı

Radio hər yerdədi: evdə, ictimai nəqliyyatda, küçədə, şəxsi avtomobildə. Bununla da, əksər zamanlarda insanlar duyaraq daha çox informasiya qəbul edirlər nəinki görərək, sevimli radio verilişdə və ya musiqi bəstə...

Ətraflı

Xarici reklam - açıq ərazilərdə, xüsusi binalarda (müvəqqəti və ya stasionar) yerləşdirilən, binaların, qurğuların, küçə avadanlıqları elementlərinin, küçələrin və yolların (və ya birbaşa yolda) yuxarı hissə...

Ətraflı

Hər hansı bir reklam növü üçün, fərq etməz, xarici reklam olsun, media və ya sosial şəbəkələrdə irəliləmə olsun, şəkillər və video kliplər şəklində yüksək keyfiyyətli məzmuna ehtiyacınız var.

Kommersiya...

Ətraflı

Aero foto videoçəkiliş - xüsusi avadanlıqdan istifadə etməklə kifayət qədər yüksəklikdən ərazinin çəkilişidir. Aeroçəkiliş - unikallığı, universallığı və istənilən rakurs seçmək imkanı ilə cəlb edir. Hazırda vert...

Ətraflı

Hər bir insanın həyatında daim onun xatirəsində qalacaq hadisələr baş verir. Gündəlik həyatı belə maraqlı və uzun müddət yadda qalacaq hadisələrlə "əlvanlaşdırmaq" vacibdir. Biznesin irəlilədilməsi...

Ətraflı

FAQ

ATL (above-the-line)

Məhsulun, brendin irəlilədilməsi üçün bir sıra tədbirlər. ATL-ə offlayn marketinqin bütün növləri  (qəzet, radio, xarici reklam, çap və s.) daxildir.

BTL (below-the-line)

Müştərilərlə kompleks marketinq kommunikasiyası, konversiyanın yekunlaşmasına çağırış. BTL ən məşhur olan poçt, sms, sərgilər, konfranslar, promo-aksiyalar, kuponlar, hədiyyə kartları, virus marketinqi və satışı idarə edən hər ş...

Bütün suallar
Məqsədlər:

Brendin tanınması

Konversiyanın yüksəldilməsi

Satışın artırılması

Əməkdaşlıq

Kanal seçin

Dizayn

Veb inkişafı

Onlayn kanallar

Oflayn kanallar

Biznes