Vebsayt auditi
Performansın yaxşılaşdırılması
Problemin aşkarlanması
Səhvların aradan qaldırılması
SEO Saytının Auditi
Hər gün daha çox bizneslər onlayn mühitə keçid edir, lakin hamısı axtarış motoru optimizasiyasının ne qədər vacib olduğunu anlamır. Bəzi saytlar yetersiz optimizasiya səbəbindən 80% trafik itkisi yaşaya bilər, bu da onların gəlirlərini ciddi şəkildə təsirləyə bilər. Əgər sizin saytınızın maksimum effektiv olmasını istəyirsinizsə, SEO audit mütləqdir. Bizim şirkətimiz SEO auditi üçün professional xidmətlər təklif edir. Biz müasir alətlər və təcrübəli mütəxəssislərdən istifadə edirik ki, sizin trafik və konversiyalarınızı artırmağa kömək edək.
SEO saytının auditinə nə daxildir?
SEO-audit saytın axtarış motoru optimizasiyası aspektində ətraflı analizi deməkdir. Audit prosesində xüsusiçilər, axtarış nəticələrində saytın mövqeyinə təsir edə biləcək bütün saytın aspektlərini araşdırırlar. SEO-auditun çərçivəsində yoxlanılan əsas aspektlər aşağıdakılardır:
Texniki təhlil
- Səhifə yüklənmə sürəti
Səhifə yüklənmə sürətinin yoxlanılması, şəkil optimizasiyası, CSS və JS fayllarının minimalizasiyası və s.
- Adaptivlik və mobil versiyası
Saytın müxtəlif cihazlarda və ekran ölçülərində göstərilməsinin yoxlanılması, adaptiv versiyasının olması.
- HTTPS və SSL sertifikatı
Məlumatların server və istifadəçi arasında ötürülməsinin təhlükəsizliyini təmin etmək üçün SSL sertifikatının mövcudluğu və düzgün quraşdırılmasının yoxlanılması.
- Robots.txt faylı
Axtarış robotları üçün təyinatları müəyyən edən robots.txt faylının mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması.
- Sayt xəritəsi (sitemap.xml)
Axtarış robotlarının saytı daha yaxşı indeksləməsinə kömək edən sayt xəritəsinin mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması.
- 404 xətalı və yönləndirmələr
Saytda 404 xətalıların mövcudluğunun yoxlanılması və xətalardan qurtulmaq üçün yönləndirmələrin tənzimlənməsi.
- Başlıqlar (H1, H2, H3, H4)
Səhifələrdə başlıqların mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması.
- Meta tegləri
Axtarış robotları və istifadəçilərin məlumatları daha yaxşı başa düşməsinə kömək edən səhifələrdə meta teglərin mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması.
- Linklər
Saytda linklərin mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması, qırıq linklərin və onların əlaqəliyyətinin yoxlanılması.
- "Alt" atributu olan şəkillər
İstifadəçilərin zəif görmə funksiyası olanlar üçün saytın əlçatanlığını və SEO optimizasiyasını yaxşılaşdırmaq üçün şəkillərin "alt" atributunun mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması.
- Kanonik teqlər
Məzmunun dublikatlanmasını önəmək və SEO-optimalaşdırmanın yaxşılaşdırılması üçün saytlarda kanonik teqlərin mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması.
- Səhifələrin keşlənmə sistemi
Saytın yüklənmə sürətinin yaxşılaşdırılması üçün səhifələrin keşlənmə sisteminin mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması.
- .htaccess faylı
Serverin tənzimlənməsi və sorğuların yönləndirilməsi üçün istifadə edilən .htaccess faylının mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması.
- Səhifələmə və çeşidləmə
İstifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq və SEO-optimalaşdırmada yaxşılaşdırmaq üçün saytın səhifələmə və çeşidləmənin mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması.
- Linklər üçün "rel" xüsusiyyətləri
Saytda linklərin arasındakı əlaqəni axtarmaq və SEO-optimalaşdırmanı yaxşılaşdırmaq üçün linklər üçün "rel" xüsusiyyətlərinin mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması.
- Open Graph teqləri
Sosial şəbəkələrdə bir linkin paylaşılması zamanı göstəriləcək məlumatın müəyyənləşdirilməsi üçün istifadə edilən və mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılan Open Graph teqləri.
- Strukturlaşdırılmış məlumatlar
Axtarış robotlarının və əlavə məlumatların təkmilləşdirilməsi üçün saytda strukturlaşdırılmış məlumatların toplanması və qəbulu.
- Sosial düymələr
Saytın məzmunu ilə istifadəçilərin sosial şəbəkələrdəki əlaqələrini yaxşılaşdırmaq üçün sosial düymələrin mövcudluğu və düzgünlüyünün yoxlanılması.
- Bağlantılarda "title" nitəliyi
Saytda bağlantıların "title" nitəliyinin mövcudluğunun və düzgünlüyünün yoxlanılması, istifadəçilərin məlumatları daha yaxşı şəkildə almaq və SEO-optimalizasiyanı təkmilləşdirmək üçün.
- "noindex" və "nofollow" teqləri
Sayt səhifələrində "noindex" və "nofollow" teqlərinin istifadəsinin yoxlanılması, axtarış robotlarının indeksləməsini və keçidlərini idarə etmək üçün.
- Sayt analitikası
Sayt ziyarətlərinin və istifadəçi davranışlarının izlənməsi üçün analitika kodunun mövcudluğunun və düzgünlüyünün yoxlanılması.
Məzmun keyfiyyətinin analizi
- Dəyərli və faydalı məlumatların mövcudluğunun yoxlanılması
- Mətnlərin unikal olmasının yoxlanılması
- Məlumatların aktual olmasının yoxlanılması
- Açar sözlərin istifadəsi və onların məzmunla uyğunluğunun yoxlanılması
- Mətnlərin oxunurluğunun yoxlanılması, daxil olmaqla, dil, üslub, format və cümlə uzunluğu
- Başlıqların və alt başlıqların mövcudluğunun və keyfiyyətli hazırlanmasının yoxlanılması
- Şəkillərin ölçüsü və formatının daxil olmaqla hazırlanmasının yoxlanılması
- Məta etiketlərinin mövcudluğunun yoxlanılması
- Məzmunun təkrarlanmalarının yoxlanılması
Link profilinin analizi
- Saytdakı daxili və xarici linklərin sayının təyini
- Sayta daxili və xarici linklərin keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi (mənbələrinin avtoriteti, saytın mövzusuna uyğunluğu və s.)
- Səhv linklərin mövcudluğunun yoxlanılması və onların aradan qaldırılması
- "Toksik" linklərin mövcudluğunun yoxlanılması (məsələn, viruslar və ya spamla əlaqədar saytlardan)
- Saytdakı "follow" və "nofollow" linklərin nisbətinin qiymətləndirilməsi
- Səhifələrdəki daxili linklərin mövcudluğunun və keyfiyyətinin yoxlanılması
- Saytdakı xarici linklərin mövcudluğunun və keyfiyyətinin yoxlanılması
Rəqib ətrafının təhlili
- Rəqiblərin sayı, pozisiya səviyyəsi, hədəf auditoriyası, popularlığı haqqında təhlil.
- Rəqiblərin pozisiyalarını təyin edən əsas açar sözlər və açar ifadələrin araşdırılması.
- Rəqiblərin saytındakı məzmunun keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi.
- Rəqiblərin istinad profili təhlili, istinadların mənbələrinin və keyfiyyətinin təyin edilməsi.
- Rəqiblərin sosial fəaliyyət səviyyəsinin qiymətləndirilməsi, sosial şəbəkələrdə və forumlarda profilinin araşdırılması.
- Rəqiblərin unikal üstünlüklərinin araşdırılması və onların üstəlik qoyulma strategiyasının hazırlanması.
- Reklam kampaniyalarının təhlili, reklam büdcələrinin və təqdimat kanallarının araşdırılması.
- Rəqib saytlarının istifadəli və funksional aspektlərinin araşdırılması.
Texniki audit üçün alətlər
Google Search Console - Google tərəfindən təqdim edilən pulsuz bir alətdir. Bu, saytınızın Google tərəfindən necə göründüyünü və səhifələrin indekslənməsi, axtarış nəticələrində göstərilən məlumatlar, kliklər və CTR kimi göstəricilərin izlənməsinə imkan verir. Ayrıca, indeksasiya problemlərini və səhifələrin dublikatlarını tapmağa da imkan verir.
Google Analytics - sayt trafikinə dair məlumatlar təqdim edən pulsuz bir alətdir. Bu, saytınızda olan ziyarətçilərin sayını, səhifə baxışlarını, reytinqləri və müvəffəqiyyət oranlarınızı öyrənməyə imkan verir.
PageSpeed Insights - Google tərəfindən təqdim edilən pulsuz bir alətdir. Bu, səhifə yüklənmə sürətinizi qiymətləndirərək, yaxşılaşdırmaq üçün tövsiyələr təqdim edir.
Yandex Webmaster - Yandex axtarış sistem tərəfindən təqdim edilən pulsuz bir alətdir. Bu, saytınızın Yandex tərəfindən indekslənməsini və SEO parametrlərinin yaxşılaşdırılması üçün tövsiyələr almağı mümkün edir.
Yandex Метрика - Yandex şirkətinin təqdim etdiyi pulsuz bir veb analitikası alətidir. Bu, veb saytınızda olan trafikləri, istifadəçilərin davranışlarını izləməyə və reklamınızın effektivliyini qiymətləndirməyə imkan verir.
Screaming Frog - səhifələrin, linklərin və digər texniki problemlərin təhlilinə imkan verən bir ödənişli veb saytı skaneridir. Bu, SEO mütəxəssisləri üçün sayt strukturunun təhlilinə və axtarış sistemləri üçün təkmilləşdirməyə imkan verir.
GTmetrix - Bu, çalışmayan linklər, səhvlər və s. kimi texniki problemləri aşkar etməyə imkan verən veb saytlarının skan etməsi üçün bir proqramdır. Bu alət axtarış maşınları üçün saytın strukturasının təhlilinə və optimalaşdırılmasına yönəldilən SEO mütəxəssisləri üçün xüsusi olaraq faydalıdır.
Pingdom - Bu, veb saytının əlçatışlılığı və performansı ilə bağlı problemləri aşkar etməyə imkan verən saytın əlçatışlılığı üçün bir xidmətdir. Bu server cavab vaxtı, səhifə yüklənmə sürəti və digər performans məlumatları haqqında məlumatlar verir. Bu alət veb ustaları və sayt sahibləri üçün xüsusilə saytlarının istifadəçilər üçün əlçatışlılığını maksimum səviyyəyə çatdırmaq istəyənlər üçün faydalıdır.
Yoast SEO - Bu, WordPress üçün pulsuz və ödənişli bir plugin-dir və axtarış sistemləri üçün mətn və meta məlumatlarının optimalaşdırılması ilə bağlı tövsiyələr təqdim edir.
Mətn keyfiyyətinin analiz edilməsi üçün alətlər
Grammarly - qrammatika və orfoqrafiya səhvlərinin yanı sıra üslub və dil problemlərinin yoxlanması üçün bir alətdir. Grammarly həmçinin mətn keyfiyyətini artırmaq üçün tövsiyələr təklif edir.
Hemingway Editor - rəngli işarələr istifadə edərək çətin və qarışıq cümlələri aşkar etməyə kömək edən bir alətdir. Hemingway Editor mətn oxuma səviyyəsini və ümumi oxunuluğu qiymətləndirir.
BuzzSumo - sosial şəbəkələrdə məzmunun popularlığını analiz etmək üçün bir alətdir. BuzzSumo sosial şəbəkələrdə nəticələrin daha çox paylaşılması və bəyənilməsi ilə bağlı məlumatlar verir, bu da tələb olunan mövzuları aşkar etməyə kömək edə bilər.
Copyscape - mətnin unikal olub olmadığını yoxlamaq üçün bir alətdir. Copyscape saytın avtoritetinə təsir edə bilən kopyalanmış məzmunu aşkar etməyə kömək edir.
ContentKing - veb saytda mətn keyfiyyətinin nəzarət edilməsi üçün bir alətdir. Bu, səhvləri və problemləri (səhvlər, səhvlər, məzmunun azlığı və s.) Aşkar etməyə kömək edir. ContentKing həmçinin məzmun dəyişikliklərinin hesabatlarını verir və səhvlər barədə avtomatik xəbərdarlıqlar tənzimləməyə imkan verir. Bu alət xüsusilə böyük veb saytları və öz təşkilatı daxilində məzmun idarəçilişi ilə məşğul olan komandalar üçün faydalıdır.
Link profilinin təhlili üçün alətlər
Ahrefs - Saytın keçid profilinin analizini təmin edən alətdir. Bu alət sayta gələn keçidlərin sayı və keyfiyyəti haqqında məlumat əldə etməyə imkan verir, ankör-mətnlərini analiz edir və dəstəkçi saytların avtoritetini müəyyən edir.
Majestic - Keçid profilini analiz etməyə kömək edən alətdir, sayta gələn keçidlərin keyfiyyətini aşkar etməyə, domenlərin avtoritetini və tarixini qiymətləndirməyə imkan verir.
SEMrush - Bu alət sayta gələn keçidlərin sayı, ankör-mətnləri, avtoriteti və daha çox məlumatı təqdim edir, habelə rəqiblər və onların keçid profilinə dair məlumatlar da təmin edir.
Moz - Bu alət saytın keçid profilinə dair məlumat təqdim edir, domenlərin avtoritetini qiymətləndirməyə imkan verir, ankör-mətnləri analiz edir və rəqiblər haqqında məlumatlar əldə etməyə imkan verir.
Rəqabət mühiti üçün analiz alətləri
SimilarWeb - bu, hədəf auditoriyasını təhlil etməyə imkan verən bir alətdir. Rəqiblərin trafiyini araşdırmaq, ən populyar səhifələri müəyyən etmək, auditoriya dəyişikliklərini izləmək və daha çox şey etmək mümkündür.
SpyFu - bu alət rəqiblərin açar sözləri analiz etməyə, trafiyini qiymətləndirməyə və onların reklam strategiyasını araşdırmağa imkan verir.
Serpstat - Bu, açar sözləri təhlil etməyə, rəqabət mühitini öyrənməyə, orqanik trafiği qiymətləndirməyə və daha çox şey etməyə imkan verən bir alətdir.
Saytın auditoriyası üçün faydaları
- Problem çıxarılması
Audit saytın yavaş işləməsinə və ya axtarış motorları tərəfindən indekslənməsinin qarşısını almağa səbəb ola biləcək texniki problemləri aşkar etməyə imkan verir. Bu kod xətalarını, məzmunun dublir olunmasını, anahtar sözlərin qeyri-səmərəli istifadəsini və bir çox digər problemləri içərə bilər.
- İstifadəçi təcrübəsinin yaxşılaşdırılması
Sayt auditinin, səhifələrin optimallaşdırılması, yüklənmə sürətinin artırılması və axtarış sistemləri üçün məzmunun optimallaşdırılması ilə birlikdə, müştərilərə saytda trafikin artırılmasına kömək edə bilər.
- Reytinqin yüksəldilməsi
Audit saytın axtarış sistemləri tərəfindən reytinqinin yüksəltməsinə mane olan problemləri aşkar etməyə kömək edir və saytın axtarış nəticələrindəki mövqeyini yaxşılaşdırmaq üçün saytın optimallaşdırılmasına kömək edə bilər.
- Trafikin artırılması
Audit konversiyaların yaxşılaşdırılmasına kömək edərək, ziyarətçilərin müştərilərə çevrilməsinə mane olan problemləri aşkar edə bilər, məsələn, interfeys problemləri, əmrlərin cəlb edici olmaması və s. kimi problemlər.
- Konversiyaların yaxşılaşdırılması
Audit, ziyarətçilərin səhifədən uzaqlaşmasına səbəb ola biləcək problemləri, məsələn, çətin naviqasiya interfeysi, məzmunun çox az oxunması və s. kimi problemləri aşkar etməyə kömək edə bilər və bu, istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdıraraq konversiyaları artıra bilər.
SEO-auditin keçirilməsi saytın inkişafı üçün kritik önəmli hissəsi olduğunu vurğulamaq istəyirik. Bu, zəif tərəfləri aşkar etməyə və saytın axtarış sistemlərindəki mövqeyini, trafikini artırmaq və konversiyasını yüksəltmək üçün təkmilləşdirməkə kömək edir.
Umid edirik ki, məqaləmiz SEO-auditin necə keçirildiyi və onun gətirə biləcəyi nəticələr barədə daha yaxşı anlayışınıza kömək etdi. Saytınızın auditini bizim ekspertlərimizin həyata keçirməsini istəyirsinizsə, bizimlə info@advance.az elektron poçt ünvanına müraciət edə və ya +994 50 247 28 00 nömrəsindən bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Həmçinin daxili və xarici optimallaşdırma kimi digər SEO xidmətlərinə ehtiyacınız varsa, biz sizə kömək etməyə hazırıq. Bizim şirkətimiz bu sahədə böyük təcrübəyə malikdir və sizə əlçatan qiymətlərlə keyfiyyətli xidmətlər təklif etməkdə məhsuldardır.
SEO optimizasiyası
Brendin tanınması
Konversiyanın yüksəldilməsi
Satışın artırılması