Xarici reklam

Məqsədlər:

Auditoriyanın geniş əhatə olunması

Diqqət cəlb edilməsi və saxlanması

Möhtəşəm reklam

Oflayn marketinq

Billboardlarda və Monitorlarda reklam yayımı

Xarici reklam - açıq ərazilərdə, xüsusi binalarda (müvəqqəti və ya stasionar) yerləşdirilən, binaların, qurğuların, küçə avadanlıqları elementlərinin, küçələrin və yolların (və ya birbaşa yolda) yuxarı hissələrində yerləşdirilən hər hansı bir reklam məlumatıdır (qrafik və ya mətn). Bundan əlavə, xarici reklam mağazalarda və supermarketlərdə yerləşdirilən reklam mesajları, POS reklamları (satış nöqtələrində reklamlar: broşürlərdən plazma ekrana və monitorlara qədər müxtəlif formalarda olmaqla), TPD, ekranlar və digər daşıyıcılar daxildir. Bununla yanaşı, sonuncular daha çox daxili reklamın bir növü (indoor - reklam) kimi fərqlənirlər.

Daxili və xarici reklamlar, bir növ ATL reklamına daxil olan bir Out Of Home (OOH) reklamına birləşdirilir.

Xarici reklamlar, Azərbaycanda, o cümlədən, dünyada reklamın yayılması üçün ənənəvi və populyar kanallardan biri olaraq qalır.

 

Xarici reklamın üstünlükləri:

  • Geniş auditoriya əhatəsi. Hər gün o, əksəriyyəti aktiv gənclər, yəni ən cəlbedici demoqrafik qrup olan çox sayda insan tərəfindən görülür.
  • Poster yerləşdirmənin tezliyi və rahatlığı. Şirkətiniz haqqında məlumat gündə ən azı bir dəfə görüləcək. Bundan əlavə, məqsədli auditoriyanızın şəhərin ən çox olduğu hissəsində reklam yerləşdirə bilərsiniz.
  • Auditoriyaya uzunmüddətli təsir. Xarici reklam ən çox görüləndir.
  • Təsir məhdudiyyətlərinin dəqiq müəyyənləşdirilməsi. Yerləşdirmədən asılı olaraq məqsədli auditoriyanıza özünüzü təsir edirsiniz.

 

Xarici reklam əsasən vizual qavrayış üçün nəzərdə tutulmuşdur. Onun üstünlüklərinə həmişə diqqəti cəlb etməsi aiddir və onun düzgün yerləşdirilməsi onun effektivliyini daha da artırır. Xarici reklam formatının yaxşı seçimi istehlakçının yaddaşında onun məzmununu gücləndirməyə kömək edir. Xarici reklam maketinin işlənib hazırlanması, izləyicinin hansı məlumatları alması gərəkdiyi sualına cavab olaraq başlayır. Bütün digər tədbirlər onun həyata keçirilməsinə əsaslanır. Xarici reklam növləri müxtəlif məsələlərin bütöv spektrından asılıdır.

Xarici reklamın potensial bir istehlakçıya zamanla məhdud təsiri ilə əlaqəli olduğunu nəzərə alsaq, bu, hərfi olaraq onların ağıllarına batmalıdır. Buna görə də, onun fikri ilk baxışdan aydın olmalıdır, yəni onun dizaynı aydın və təsirli olmalıdır. Qeyd etmək lazımdır ki, reklam nadir hallarda oxunur, buna görə auditoriyanı vadar edən bir şey olmalıdır. Bundan əlavə, bir qayda olaraq, o, adətən uzaq məsafədən qəbul edilir. Reklamın mətn hissəsini, onun vizual hissəsini (rəngləri, kontrastı və s.), dəyişmə tezliyini tərtib edərkən bütün bunları nəzərə almaq lazımdır. Xarici reklamların düzgün yerləşdirilməsi böyük əhəmiyyət daşıyır, çünki hədəf böyük auditoriyaya çatmaqdır. Texniki tətbiq vacibdir, amma, xarici reklamda yaradıcılıq daha da vacibdir.

Xarici reklam

 

Xarici reklam bir çox quruluşu, növləri və texnologiyanı əhatə edir, onun səlahiyyətli istifadə məqsədi ən aşağı maliyyə xərcləri ilə təmin etməyə imkan verir. Xarici reklamın hazırlanmasının ən yaxşı yolu mütəxəssislərə müraciət etməkdir. Bizim mütəxəssislər müasir xarici reklamlar haqqında hər şeyi bilir və istənilən məsələnin öhdəsindən gələcəklər. Biz hətta ən fantastik layihəni belə həyata keçirə bilərik və reklamlarınızın ən yaxşı reklam olacağına zəmanət veririk.

Korporativ veb-saytın yaradılması

Sosial şəbəkələrdə irəliləmə

Tədbirlərin təşkili və keçirilməsi

Məqsədlər:

Brendin tanınması

Konversiyanın yüksəldilməsi

Satışın artırılması

Əməkdaşlıq

Kanal seçin

МАРКЕТИНГ

РАЗРАБОТКА

ДИЗАЙН

BİZNES