SEO optimallaşdırma

  • Axtarış sistemlərində hədəf sorğularına əsasən saytın görünürlüyünü artırmaq üçün tədbirlər kompleksi.

  • SMM, social platformalarda müəyyən bir məhsul və ya brendə diqqətin cəlb edilməsi.

  • Məhsulun, brendin irəlilədilməsi üçün bir sıra tədbirlər. ATL-ə offlayn marketinqin bütün növləri  (qəzet, radio, xarici reklam, çap və s.) daxildir.

  • Relevantlıq əsasən uyğunluq dərəcəsidir, səhifənin relevantlığı səhifənin axtarış sorğusuna uyğunluq dərəcəsidir. Yəni "kirayə maşını sifariş etmək" sorğusu verilir və axtarış sistemi, kirayəlik avtomobil sifarişini necə və haradan etmək olar haqqında məlumatlar olan səhifələr verir.

  • Müştərilərlə kompleks marketinq kommunikasiyası, konversiyanın yekunlaşmasına çağırış. BTL ən məşhur olan poçt, sms, sərgilər, konfranslar, promo-aksiyalar, kuponlar, hədiyyə kartları, virus marketinqi və satışı idarə edən hər şey olan bir çox marketinq texnologiyasını əhatə edir.

  • Saytın xarici optimallaşdırılması indi də şəbəkədə hər hansı bir resursun irəlilədilməsinin uğuruna təsir edən mühüm amildir. Əslində xarici optimallaşdırma, link kütləsini artırır və ya saytınıza digər resurslardan linklər əldə edir. Və bu linklər nə qədər keyfiyyətli olarsa, sizin üçün daha yaxşıdır.

  • Media Planı - gələcək hadisələrin təqvimi, buraxılışından əvvəl hazırlanmış nəşrlər. Mediya planlaması bir çox ünsiyyət mediasında, o cümlədən ən geniş yayılmış (radio reklam, televiziya, SMM, media sahəsinin irəlilədilməsi) və s. istifadə olunur.

  • Daxili optimallaşdırma, ilk növbədə axtarış sistemlərinin tələblərini yerinə yetirir,  və məhz sayt üzrə yaxşı naviqasiya, istifadəlilik, relevant başlıqlar, doldurulmuş meta məlumatlar, məsuliyyətli yerləşdirmələr, düzgün əlaqələndirmələr, mətnlərin optimallaşdırılması, davranış faktorları və s. sizin saytınızı axtarış sistemlərinin və istifadəçilərin gözündə qaldıran amillərdir.

  • Saytın semantik əsası, saytın təklif etdiyi fəaliyyət növlərini, mallarını və ya xidmətlərini dəqiq şəkildə xarakterizə edən və xüsusilə onun irəlilədilməsi üçün seçilən axtarış sözləri, onların ifadələri və morfoloji formalarıdır.

  • PageRank (PR), həm də xarici və daxili səhifələrdə olan linklərin miqdarına və keyfiyyətinə görə hesablanmış Google axtarış sistemi üçün veb səhifənin əhəmiyyətinin (etibarlılığının) nümunəvi ölçüsüdür.

  • Perelinkovka (ingilis dilindən - link) - eyni saytın müxtəlif saytlarının və səhifələrinin hiperlinklə əlaqələndirilməsi prosesi. Müvafiq olaraq, perelinkovka xarici və daxili olaraq bölünür.

  • Schema.org, Google, Bing və Yahoo! tərəfindən 2011-ci ilin yayında açıqlanan, şəbəkədə məlumatların semantik düzənlənmə standartıdır. Semantik düzənlənmənin məqsədi İnterneti axtarış sistemləri və xüsusi proqramlar üçün axtarış nəticələrinə uyğun təqdimatda məlumat çıxarmaq və işləmək üçün daha anlaşılır etmək, strukturlaşdırmaq və asanlaşdırmaqdır. Düzənləmə, xüsusi atributlardan istifadə edərək, səhifələrin HTML kodunda birbaşa baş verir və ayrı eksport fayllarının yaradılmasını tələb etmir.

  • PS-də məsələnin uyğunluğunu tənzimləyən, əl analizləri ilə məşğul olan və sıralama alqoritmlərini yaxşılaşdıran şəxs.

  • Snippet - axtarış nəticələrində məlumat blokudur. Buna meta məlumatları, başlıq, təsviri, reytinqi, sürətli əlaqələri və s. daxildir. Snippet nə qədər yaxşı işlənərsə, nəticələrin bir o qədər   effektiv olar.